You are here

Bodovanje za one koji ponovo kupuju kod nas

Bodovanje za povratne kupce

Bez posebne prijave ili molbe - registracijom na sajtu, automatski postaješ deo programa za bodovanje namenjen našim vernim kupcima. Sa registracijom prihvataš uslove za učešće u bodovnom sistemu koji su dole navedeni.
Članstvom dobijaš pogodnost da prilikom svake kupovine skupljaš vredne bodove koje možeš upotrebiti i njima ostvariti popust.
Po završetku svake kupovine upisuju ti se ostvareni bodovi. Bodovi ti ne sleduju samo za one kupovine u kojima koristiš bodove. Bodovi važe 6 meseci, nakon tog perioda se ne mogu više  iskoristiti i brišu se.

Bodovanje:
Bodovanje se vrši obračunom procenta od iznosa svake kupovine, koji iznosi 5%, a isti se upisuju kao nagradni bodovi. Kod proizvoda na akciji pored osnovnog popusta, obračunava se 5%, 10% ili 15% dodatnih bodova. Kada se radi o ovim dodatnim bodovima procenat se menja. Detaljnije informacije možeš naći na naslovnoj strani, kod opisa pojedinih proizvoda ili ćeš dobiti obaveštenje putem maila (newsletter).
Informaciju o broju bodova koje si sakupio možeš pogledati u sopstvenim podacima.
Prilikom kupovine imaš mogućnost da iskoristiš prethodno sakupljene poene (bodove), koje će sistem obračunati u vidu odobrenog popusta

Vrednost bodova: 1 bod = 1 dinar.
Naravno, ovako ostvaren popust se odnosi na iznos bez poštarine. Sakupljene bodove ne možeš upotrebiti za smanjenje poštanskih troškova.
Bodove možeš upotrebiti bilo kada u toku jedne godine, nakon čega se brišu.
Bodovi se mogu upotrebiti isključivo za popust na kupovinu i ne mogu se unovčiti.
Svoje bodove ne možeš predati drugom članu, niti upotrebiti tuđe bodove.

 

               Titula                                Uslovi (A + (B ili C) da bi se dobila odgovarajuća titula)

Ostvareni bodovi
pri
kupovini

                   A                         B                                     C
Bronzani kupac Prijava na mailing listu 0-5 realizovanih kupovina 0-20.000 dinara utrošenog novca 5%
Srebrni kupac   Prijava na mailing listu 6-10 realizovanih kupovina 20.001-50.000 dinara utrošenog novca 10%
Zlatni kupac       Prijava na mailing listu 11-15 realizovanih kupovina 50.001-80.000 dinara utrošenog novca 15%